piątek, 2 grudnia 2016

Retro Inspiracje: Piękno natury / Retro Inspirations: Beauty of nature


Cześć retromaniacy!
Hi retromaniacs!

Dziś mam dla Was ShadowBox. Uwielbiam motywy natury w pracach, dlatego też postawiłam na drzewa, świat owadów i ptaków. Metalowe elementy w połączeniu z tekturkami od SnipArt stanowią piękną całość, którą delikatnie zmediowałam. Uwielbiam prace mixed media, ponieważ pozwalają nadać pracy niepowtarzalnego charakteru. Obecnie zachwycam się Inką Gold i tuszami alkoholowymi Adirondack Alcohol Ink.

Today I have for you a shadowbox. I love nature motifs in works, so I decided on trees, the world of insects and birds. Metal elements are great in combination with SnipArt chipboards, which I delicately worked on with media. I love mixed media projects because they allow you to give the work a unique character. Currently I'm over the moon with Inka Gold and Adirondack Alcohol Ink.






szczegóły: / details:


Baze boxa zabezpieczyłam

The box base was secured with


Metalowe i drewniane elementy delikatnie pomazałam Inka Gold.
Możecie zobaczyć jaki piękny efekt można uzyskać.

Metal and chip board elements were delicately daubed with Inka Gold.
You can see what a beautiful effect can be achieved.


Tuszem alkoholowym zabarwiłam buteleczki.
I coloured the bottles with alcohol inks.


Mam nadzieje, że podoba Wam się mój prosty box.
Udanego weekendu.

I hope you like my simple box.
Have a nice weekend.



Użyłam: / I used:




     
  





 




  
 
    


   


  




 


  


2 komentarze :