wtorek, 14 marca 2017

Retro Inspiracje: Olga kartkuje! / Retro Inspirations: Olga makes a card!

Witajcie Retro Fani!! Z tej strony Olga z kartką vintage. Do zmontowania tej kartki użyłam głównie jednego arkusza papieru - powycinałam z niego każdy element jaki się dało wyciąć. Dodatkowo na bazę wspomogłam się ścinkami z UHK Avonlea. Użyłam też naklejek aptecznych zarówno w tle jak i do ozdoby butelki z brokatem. A piękne różane serce to wzór odciśnięty z masy plastycznej za pomocą foremki silikonowej, pokolorowany tuszami Distress.

Hello Retro-maniacs!! It's Olga here and today I have a vintage card for you. To make this one I used mostly one sheet of paper. I cut out all floral elements and used all the leftovers for the background. I used also some scraps from Avonlea by UHK Gallery for the base and pharmacy themed stickers in the background and on the bottle witl glitter. And the beautiful rose heart was made from crafter's clay using a silicone mould and then colored with Ditress Inks.











Użyłam: / I used:

  Tusz Distress Mini - Antique Linen  Tusz Distress Mini - Victorian Velvet  Foremka - Różane serce    UHK Gallery - AVONLEA - Zestaw papierów  Prima Tales of You & Me - Notre Amour Sera a Jamais  30x30    Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm    Etykiety na buteleczki - Prima Montpellier Apothecary Vial Labels









 


     







2 komentarze :

  1. Cudna kartka! :) ...w pierwszej chwili byłam pewna, że serduszko sklejone jest z papierowych kwiatków - piękne tuszowanie.

    OdpowiedzUsuń