czwartek, 6 kwietnia 2017

Retro Inspiracje: Romantyczny tag / Retro Inspirations: Romantic tag

Cześć !
Dziś mam dla Was taga.
Bardzo romantycznego, kwiecistego i wiosennego.

 Hey !
Today, I have a tag for you.
Tag is very romantic, flowery and springy.


Do stworzenia taga użyłam przepieknej kolekcji Prima - Vintage Emporium i Inka Gold.
Efekt widać na zdjęciu!

To create the tag I used the beautiful collection Prima - Vintage Emporium and Inka Gold.
The effect can be seen in the photo!


Papier zagruntowałąm przezroczystym gesso. nałożylam paste podelującą przez maskę. 
Po wyschnięciu  całość przecierałam Inka Gold. 

 I primed it paper with Clear Gesso and I applied the modeling paste through the mask.
After drying the whole I rubbed Inka Gold.



Ściskam/ Hugs, 
Karolina 


Użyłam: / I used:

 Przezroczyste Gesso - Clear - Prima

Inka Gold 62,5g - Hortensja (930)Inka Gold 62,5g - Brązowy (935)


Zestaw papierów i naklejek Prima - Vintage Emporium 30x30
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz