sobota, 16 września 2017

Plaster miodu na osłodę / Sweet honeycomb

Cześć!
Bardzo się cieszę, że mogłam dołączyć do Retro Team'u i mam nadzieję, ze spodobają Wam się moje prace.
Dzisiaj pierwsza z moich inspiracji – mediowy oktagon, który ozdobi mój scrapowy kącik.
Na jego małej powierzchni starałam się umieścić jak najwięcej elementów.

Hello!
I'm very happy I have joined the Retro Team and I hope that you will like my projects. 
Today the first my inspiration – a mixed media octagon. That will be the decoration of my scrap corner. On his small surface I tried to put as many items as possible.


Drewnianą bazę pokryłam białym gesso, dodałam wzór z maski "Plaster miodu" i kilka odbitek stempla Kasiercraft.
Następnie ułożyłam kompozycję z elementów metalowych, papierowych słomek i ramki z foremki. Dodałam mikrokulki różnej wielkości i zaczęłam zabawę z mediami. Użyłam farbki w proszku Rainbow Color Duo – czarny, Antiquing Cream – Patina Green oraz English Red Oxid, Inki Gold w kolorze starego złota i miedzi.

I covered the wooden base with the white gesso. I added a pattern from the mask "Honeycomb" and a few prints of the Kasiercraft stamp.

Then I put together a composition of metal elements, paper straws and little frame from the mold. I added microspheres of different sizes and started playing with the medias. I used paint in powder Rainbow Color Duo - black, Antiquing Cream - Patina Green and English Red Oxid, Inka Gold - Old gold and Copper. 





Mam nadzieję, że Wam się podoba?
:)
I hope, that you like it?
:) 

Użyłam:/ I used: 
Białe gesso - Renesans  Texture Sand Paste - DecoArt  Szablon - Plaster miodu - SnipArt
 Żel 3d Heavy Body Mat - RenesansZegar z pszczołą metalowy - brąz Serwetka podłużna metalowa - brąz 9 
Foremka - Ramka owalna Proszek Rainbow Color - 13arts  Antiquing Cream - English Red Oxide - DecoArt 
Antiquing Cream - Patina Green - DecoArt Inka Gold 62,5g - Miedziany (903) Inka Gold 62,5g - Stare Złoto (918) 
Kulki 3d - Małe - Pentart Mikrokulki szklane - 13arts Mikrokulki szklane D2 - 13arts 
Chrobotek Reniferowy 10g Botanical - stempel akrylowy KaisercraftTusz Distress Mini - Vintage Photo 
Tusz StazOn Midi - Jet Black Fimo Air Light White 250g Ćwieki metalowe 9x5mm - brąz
Pozdrawiam
Greet

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz