poniedziałek, 13 listopada 2017

Retro tutki: Wakacyjny blejtram / Holiday canvas

Hej,
Kto ma ochotę obejrzeć film z procesu tworzenia mojego wakacyjnego blejtramu? Serdecznie zapraszam. Nagrałam na nim mój sposób na świetną zabawę akrylowymi farbami Art Alchemy. 
Hi,
Who would like to watch the recording of my holiday canvas creation? I cordially invite you to see my way of having fun with acrylic paints from Art Alchemy.




A po filmie zapraszam na zbliżenia:
After the movie let's see some close ups:


Zwykle wybieram czarne gesso, jednak tym razem chciałam spróbować czegoś innego. Wybór padł na białe gesso. Ułożoną kompozycję pokryłam nim w całości. Tak powstała moja podstawa do mediowej zabawy.

I usually choose black gesso, but this time I wanted to try something else. I painted the composition with white gesso. This is my basis for the media fun.


I teraz najlepsze.Wybrałam sobie dwa kolory farb Primy: Rich Turquoise i Coral Reef. Do pustych buteleczek ze spryskiwaczem (tej z rossmanna nie polecam) wlałam trochę wody oraz dodałam farby za pomocą patyczka. Wstrząśnięte - nie mieszane, rozpryskałam na mojej kompozycji. Jestem bardzo zadowolona z uzyskanego efektu rozmycia.

And now the best. I used two colors of Prima Paint: Rich Turquoise and Coral Reef. I poured some water to empty bottles with a sprinkler (I do not recommend this one from Rossmann) and added the paint with a stick. Shaken - not mixed, I sprayed on my composition. I am very happy with the resulting blur effect.


Miejscami dodałam też farby prosto ze słoiczka by wzmocnić różnorodność kolorów.

In some spots I added the paint directly from the jar to enhance the variety of colors.


Po wszystkim złapałam za suchy pędzel i białe gesso. 

After all, I picked a dry brush with white gesso.


A gdy wszystko było suche przy pomocy wosku primy (Vintage Silk) dodałam pracy blasku.

And when everything was dry I added a bit of shine with wax (Vintage Silk) from Prima.


Wspomnienia z wakacji warto zapisać w pamięci, dlatego obok napisu pojawiła się stalówka.

Holiday memories should be saved, so a pen nib appeared next to the inscription.


Użyłam: / I used:

Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique Mgiełka - Starburst - Lindy's Stamp Gang Stara stalówka Proszek 3d - Drobnoziarnisty - Pentart Quote Chips - Tim Holtz Idea-ology Białe gesso - Renesans Foremka - Mroźna ramka Foremka - Dwie muszle Foremka - Ramka owalna Foremka Trifles - Prima Vintage Art Decor Mould Mech curly moss 25g Wosk - Art Alchemy Opal Magic - Finnabair - Prima Kora brzozy 10x10cm Metalowy trybik - 3,4 cm Metalowy trybik - 3,1 cm - wzór 2 Duże metalowe piórko - srebrne Serwetka podłużna metalowa - brąz 3 Serwetka podłużna metalowa - brąz 2 Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans Medium Akrylowe Ciekłe - 13arts

Trzymajcie się! / Hugs!

Letike

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz